Acer lanceert nieuwe wereldwijde reclamecampagne met superster DJ Tiësto

Acers nieuwste reclamecampagne volgt Tiësto's Personal Assitant, Vernon, die met behulp van zijn Aspire P3 probeert een superster DJ te worden.

Brussel, 14 juni 2013 - Acer lanceert een van haar nieuwste reclamecampagne aan met de wereldberoemde superster DJ Tiësto en zijn personal assistant Vernon. De nieuwe campagne is een voortzetting van het thema van de 2012 campagnes met Kiefer Sutherland en Megan Fox en gaat in op hoe onze personages hun Acer-apparaten gebruiken om ongelimiteerd op verkenning te gaan en een andere kant van zichzelf te ontdekken.

“Voor ons is reclame een manier om onze producten aan te vullen met een mooi verhaal dat weerspiegelt wat mensen er zo geweldig aan vinden: de nieuwe ervaringen die ze mogelijk maken,” aldus Michael Birkin, Chief Marketing Officer. “Na de campagne van vorig jaar waren we ervan overtuigd dat we goed bezig waren en wilden wij onze story-telling benadering verder uitbreiden. Dus zijn we deze keer een stapje verder gegaan door de Aspire P3 de hoofdrol te geven in een boeiend verhaal dat mensen stimuleert ongelimiteerd op verkenning te gaan en hen een aantal nieuwe manieren geeft om te communiceren.”

Het verhaal richt zich op Vernon, de Personal Assistant van Tiësto. We volgen Vernon die de nieuwe Aspire P3 Ultrabook gebruikt voor zijn dagelijkse werk, maar ook voor het laten uitkomen van zijn geheime droom om een DJ te zijn. Zijn nieuw opgedane DJ-skills komen goed van pas als hij Tiësto moet komen redden als er een live-optreden bijna mis lijkt te gaan.
De wereldwijde campagne zal veel mensen bereiken via verschillende kanalen, zoals TV, prints, out of home media, sociale netwerken en in winkels.
Bekijk de advertentie op YouTube.

Over Tiësto
Tiësto werd geboren op 17 januari 1969 in Breda, Nederland. Zijn echte naam is Tijs Michiel Verwest. Tiësto is een muzikant, DJ en producer van elektronic dance music. Hij is een van de meest succesvolle en populaire DJ's ter wereld met meer dan 13 miljoen likes op Facebook, 1,5 miljoen volgers op Twitter en 2 miljoen mensen op Google+. Hij is verkozen als de nummer 2 DJ van de wereld door DJ Mag. Zijn bekendheid reikt verder dan alleen dance music aangezien hij voorkomt in de Forbes Top 100 most Powerful Celebrities en is opgenomen in de Billboard Top 25 Tour Acts.