Persbericht: Acer Liquid E2 Direct alles vastleggen

Na het succes van de Liquid E1 en Z2, onthult Acer nu de Liquid E2. Dit is de nieuwste toevoeging aan de line-up en de derde smartphone die Acer lanceerde sinds het begin van dit jaar.

De Liquid E2 richt zich specifiek op de multimediagebruiker en is de eerste Acer quad-core smartphone. High-performance quad-core processing in combinatie met een HSPA+ (tot 42Mbps) dataverbinding waarmee favoriete apps snel reageren en soepel werken, terwijl webpagina's en streaming-media zeer snel worden geladen. Alles reageert direct.

De Liquid E2 is uitgerust met een 8MP camera met nul ontspanvertraging, zodat elk moment direct kan worden vastgelegd wanneer op de sluiterknop wordt gedrukt. Met snelle continu-opnamen kunnen gebruikers tot 8 foto's per seconde nemen door de camera-sneltoets ingedrukt te houden. Terwijl gebruikers met de camera alles om hen heen kunnen vastleggen, biedt het grote 4,5" QHD-scherm op basis van IPS-technologie met grote kijkhoek volop mogelijkheden voor het samen met vrienden of familie genieten van foto's of video's. De camera is ook geschikt voor het opnemen van scherp 1080p videobeeld met 30 fps zodat elk evenement onvergetelijk zal zijn.

De Liquid E2 heeft een indrukwekkend dual-speaker systeem en DTS Sound™ voor verbeterde audio met maximaal volume, zodat gebruikers optimaal kunnen genieten van hun favoriete muziek. De geïntegreerde Moodagent maakt muziekafspeellijsten op basis van de stemming van een persoon of gebruikt nummers uit de bibliotheek om afspeellijsten te maken die niet alleen passen bij iemands stemming, maar ook horen bij een specifieke muziekvoorkeur.

Beschikbaarheid

De Acer Liquid E2 is vanaf begin juni verkrijgbaar in België. De Acer Liquid E2 zal beschikbaar zijn in twee kleuren: Rock Black en Classic White.

Liquid E2 Specificaties

Grootte

Afmetingen

131 x 68 x 9,9 mm

Gewicht

140 g (met batterij)

Batterij

Spreektijd

Spreektijd: tot 9 uur

Standby-tijd

Stand-by: tot 450 uur

Capaciteit

2000 mAh

HSPA

900 / 2100 MHz (42Mbps DL, 11Mbps UL)

GSM / EDGE

FOTA

SAR

0,227 W/kg (Head, CE)

Acer is opgericht in 1976 en is een ICT-bedrijf dat zich toelegt op onderzoek, design, marketing, verkoop en ondersteuning van innovatieve producten die een positieve bijdrage leveren aan het dagelijks leven van mensen. De groene toeleveringsketen van Acer levert milieuvriendelijke pc's, beeldschermen, projectoren, servers, tablets en smartphones - tools die onze klanten nodig hebben om buiten de grenzen te verkennen en meer te ervaren. Acer is wereldwijd de nummer 3 voor notebooks (IDC 2012), heeft 8.000 mensen in dienst en heeft in 2012 een omzet bereikt van 14,7 miljard dollar. Ga naar www.acer.com voor meer informatie.

© 2013 Acer Inc. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acer-logo zijn geregistreerde handelsmerken van Acer Inc Andere handelsmerken, gedeponeerde handelsmerken, en/of servicemerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Erik Lenaers MindShake PR