Acer stelt haar nieuwste notebooks & tablets voor

Brussel, 14 juni 2013 – Naar aanleiding van de Acer persconferentie vanochtend, stelt Acer Benelux graag haar nieuwigheden voor rond het thema “progressief design”.
Acer heeft er het baanbrekende design en de superieure prestaties van haar notebooks en tablets geïntroduceerd. Touch & Type verenigt het beste dat Acer te bieden heeft op vlak van productdesign en mobiliteit. Ontdek hieronder hoe Acer een superieure touch-ervaring garandeert door precieze engineering.

Klik op de links om het volledige persbericht van het gewenste product in onze Acer Press Room te ontdekken. Extra beeldmateriaal kan u vinden via de Acer FTP.

- Acer Iconia A1
- Acer Iconia B1
- Acer Iconia W3

- Acer Aspire P3
- Acer Aspire R7
- Acer Aspire S3
- Acer Aspire S7
- Acer Aspire V-Series
- Acer Desktops
- Acer Aspire P3 DJ Tiësto

Veerle Casier MindShake PR
Over Acer

Acer, opgericht in 1976, is een informatie- en communicatietechnologie bedrijf dat toegewijd is aan onderzoek, design, marketing, sales en support van innovatieve producten om het dagelijks leven van mensen te ondersteunen. Acer's green supply chain zorgt voor milieuvriendelijke PC's, monitoren, projectoren, servers, tablets en smartphones - tools die onze klanten nodig hebben om grenzen te verleggen en meer te kunnen ervaren. Acer is de wereldwijde nummer 3 in notebooks (IDC 2012), heeft 8000 werknemers, en heeft in 2012 een omzet gerealiseerd van US$14.7 miljard. Kijk voor meer informatie op www.acer.com

© 2012 Acer Inc. Alle rechten voorbehouden. Acer en het Acer-logo zijn geregistreerde handelsmerken van Acer Inc Andere handelsmerken, gedeponeerde handelsmerken, en/of servicemerken, al dan niet aangegeven, zijn eigendom van hun respectieve eigenaren.